Bune practici realizare bannere Google si Facebook

Bannerele de tip Ad sunt folosite, atat pe Google, cat si pe Facebook, pentru promovarea unui brand, a unei oferte sau a unui serviciu/produs nou.
Dimensiunile eficiente pentru Google sunt: 300×250, 300×600, 320×100, 336×280 si 728×90; iar pentru Facebook: 1200×628, valorile fiind exprimate in pixeli.
Bannerele pentru Google trebuie sa aiba max. 150kb, pentru a putea sa se incarce rapid in pagina, inainte ca utilizatorul sa dea scroll si sa le rateze, iar formatele corespunzatoare sunt: .jpeg, .png, .gif si HTML5.
Mai jos puteti urmari o serie de bune practici pe care le-am testat de-a lungul timpului si care au facut ca bannerele sa fie eficiente si sa obtina rezultatele dorite. Pentru realizarea bannerelor se foloseste regula lui 1: 1 logo, 1 imagine, 1 mesaj si 1 CTA (buton).
Mesajul raspunde la intrebarea: Care este obiectivul meu?
Mesajul devine eficient atunci cand este:
Exemplu mesaj:
Agentie de marketing excelenta
Iti crestem profitul! SAU Economiseste banii de promovare!
Oamenii vor sa afle cum produsul/serviciul tau le va face viata mai usoara sau le va aduce rezultate rapide.
Lasă un răspuns
Vrei sa te alaturi discutiei?Contribuie si tu!