Care este Call to Action-ul de succes pentru 80% dintre cele mai vizitate site-uri din Romania?

Daca ai deja experienta in e-commerce sau daca te afli pe punctul de a lansa primul tau site, este foarte probabil sa iti fi pus deja intrebarea: cum pot convinge oamenii sa comande? Care ar fi cel mai succint mesaj care sa ii convinga sa iti aleaga produsul sau serviciul? Noi am analizat mesajele primelor 20* de brand-uri din Romania si am descoperit ca 17 dintre ei folosesc acelasi call to action.

In primul rand, numim call to action (CTA) textul, butonul, elementul grafic care transmite publicului un mesaj mobilizator care il convinge sa actioneze. CTA-ul se poate regasi pe bannerele de campanie, pe landing page, pe bannerele de pe site, in meniurile retelelor de socializare si in pagina de produs de pe site-ul tau.

16 dintre primele 20 de magazine online (clasate de trafic.ro, date valabile pentru luna iulie 2017) de pe piata din Romania au ales sa foloseasca acelasi CTA in pagina de produs. Daca ajungi pe site-urile lor, vei vedea ca cel mai folosit buton de comanda este „Adauga in cos” (sau Adaugati in cos, pentru acei cativa care aleg sa nu se adreseze publicului la pers. a II-a singular). Celelalte 4 branduri au ales mesajele: „Vezi oferta”, „Click aici pentru pret!”, „Rezerva”, „Vreau sa primesc”, insa este important de mentionat ca acestea sunt influentate direct si de specificul serviciului sau produsului pe care il comercializeaza (vezi tabelul de mai jos mai jos).

Tu ce Call to Action folosesti pe site-ul tau? Esti dispus sa iti motivezi publicul cu CTA-ul „Adauga in cos”? Noi credem ca merita sa incerci.

Sursa imagine 1: Pexels.com