Top 3 motive pentru a alege Youtube Ads

Cu siguranta iti este familiar acest icon skip-ad-icon. De multe ori te grabesti sa il apesi, insa stim ca au fost momente in care ai privit video-ul pana la capat si acest lucru a influentat o decizie viitoare pe care ai luat-o ca si consumator.

Dar cum privesti acest lucru ca jucator in mediul online?
Iti fac cunostinta cu Youtube Ads, ce este un canal de promovare independet, dar in acelasi timp complementar in mix-ul de marketing din strategia de promovare online a oricarui business. In acest articol iti voi prezenta top 3 motive pentru a alege Youtube Ads prin prisma rezultatelor masurabile pe care le poti obtine – 100% aplicat.

Fondat in 2005, Youtube a devenit rapid popular, fiind al doilea motor de cautare din lume. Conform statisticilor, Youtube se bucura de peste 7 milioane de utilizatori unici din Romania. Mai mult de atat, aproximativ 400 de ore de video sunt incarcate in platoforma la fiecare minut.

Si pentru ca spuneam de top 3 motive pentru a alege Youtube Ads, iata-le:

1. Targetezi specific
Avand la dispozitie multiple targetari, poti ajunge la publicul tau tinta, cu mesaje dedicate in functie de segmentele de audienta de interes.
De exemplu, daca vinzi instrumente muzicale, poti afisa video-ul tau de prezentare chiar inainte de a incepe sa ruleze un video de tipul „cum invat sa cant la pian”. Mai mult de atat, poti targeta canalele de Youtube ale competitorilor tai pentru a-ti largi cota de piata.

2. Platesti doar pentru vizualizarile primite in sistem CPV (cost/view)
O vizualizare este contorizata doar atunci cand un utilizator a vizualizat sau a interactionat cu video-ul tau. Practic, te asiguri ca platesti doar pentru vizualizarile in urma carora utilizatorul a constientizat imaginea ta de brand si a primit mesajul tau (brand awareness).

3. Raspunzi cu video-uri adaptate in functie de pasul in care se afla potentialul tau client
Putem imparti publicul tau tinta in vizitatori noi (cei care nu au interactionat pana acum cu brand-ul si site-ul tau) si remarketing (cei care au vizitat site-ul tau si stiu de tine).
De exemplu, vizitatorilor care au cumparat o geaca de ski de pe site-ul tau le putem arata la 30 de zile dupa prima comanda un video in care le prezentam produse complementare, cum ar fi ochelari de ski.

In concluzie, Youtube Ads este modalitatea prin care poti ajunge cu precizie la audienta potrivita si ii poti influenta decizia de cumparare pentru a alege brand-ul tau. In final, poti masura cu acuratete rezultatele obtinute.
Pentru ca nu vreau sa spun doar vorbe, voi prezenta intr-un articol viitor un studiu de caz Youtube Ads bazat pe date reale.

Pana atunci, spor la conversii!