Black Friday checklist

Suntem tot mai aproape de cel mai asteptat moment al anului in materie de reduceri – Black Friday. In calitate de comerciant online este important sa tii cont de cateva aspecte pe care le-am determinat ca fiind cele mai importante din experienta anilor anteriori si din discutiile cu partenerii nostri:

Elementele campaniei – Asigura-te ca ti-ai facut un plan de campanie clar in care ai stabilit bugetul, categoriile & produsele care vor intra in campanie si reducerile aplicate. Ai grija apoi sa stabilesti vizualul de campanie si elementele pe care le vei evidentia in site (landing page dedicat, bara statica care sa evidentieze reducerea, icon dedicat, informatii suplimentare in checkout etc.).
Astfel vei stii din timp ce sa comunici programatorului, graphic designerului si echipei de marketing.

Teasing – Pentru a fi sigur ca potentialii tai clienti te iau in calcul pentru cheltuielile de Black Friday, asigura-te ca ai o perioada de teasing. Tine-i totusi curiosi, nu le da prea multe detalii: spune-le cine esti, ca vei avea o campanie de Black Friday si da-le un indiciu legat de ce vor gasi pe site, de exemplu reduceri.

Structura campaniilor – Asigura-te ca atat vizitatorii noi, cat si cei care deja te stiu afla despre campania ta de Black Friday. Nu uita sa fructifici toate audientele de remarketing. Iata cateva exemplu:

  • clientii anteriori
  • toti vizitatorii all time
  • vizitatorii care au vizitat site-ul de mai mult de 2 ori si nu au cumparat de la tine
  • vizitatorii care au vizitat site-ul in perioada teasing-ului

Pregatirea campaniilor – Pregateste campaniile in avans. Pentru ca in perioada aceasta volumul anunturilor de validat este mult mai mare, asigura-te ca ai incarcat bannerele din timp pentru a fi aprobate pana de Black Friday. Ai in vedere ca landing page-urile sa fie active pentru ca anunturile sa nu fie dezaprobate.

Activarea campaniilor – Dupa activarea campaniilor, asigura-te ca anunturile sunt aprobate si ca landing page-urile sunt functionale. Ca sa fii sigur ca totul este in regula, testeaza tot procesul de comanda si foloseste-te de Tag Assistant ca sa te asiguri ca toate tagurile functioneaza corect.

Ca sa nu iti mai rapesc din timp, asigura-te ca pe langa verificarea pe care ti-ai propus-o, verifici si aspectele de mai sus pentru a avea un Black Friday cu super rezultate!

Spor la conversii!