3 strategii la indemana ce iti pot creste business-ul in 2019

La inceput de an majoritatea ne setam obiective. Fie ca sunt personale si/sau profesionale, ele reprezinta “de ce-ul” nostru. Anul acesta noi, INOBOX, vrem sa iti propunem 3 obiective de baza pentru strategia de online marketing pe care sa le ai in vedere in 2019.

De ce am facut-o? Pentru ca lumea marketing-ului online este intr-o continua dezvoltare, astfel ca iti recomandam sa fii intotdeauna la curent cu tot ce este nou. Canalele PPC, practicile si tool-urile sunt intr-o continua evolutie, uneori mai rapid decat poti tine pasul. Daca nu testezi constant lucruri noi este posibil sa ramai putin in urma.

Asadar, iata 3 dintre propunerile INOBOX pentru strategia din 2019:

  1. Testeaza un nou canal de marketing online

In lupta constanta de a-ti creste vanzarile iti recomandam sa fii prezent pe cat mai multe canale de marketing. Astfel ca anul acesta poti incepe sa testezi unul nou. Daca ai impresia ca iti va fura actualii clienti, de fapt va genera vanzari catre o audienta pe care cel mai probabil nu ai accesat-o. Astfel iti va creste si vizibilitatea. Ca rezultat vei avea un nou canal de vanzare si iti vor creste vanzarile si pe propriul site.

Top 3 canale pe care noi iti recomandam sa le testezi in 2019 sunt:

  1. Fa-ti un caldendar de campanii inca de la inceputul anului

Noi la INOBOX credem foarte tare in vorba: “Daca nu e planuit, nu se va intampla.”

Planuieste-ti din timp campaniile de marketing. Tine cont de perioada, sarbatori, trend etc. Nu doar ca vei fi linistit pe intreg parcursul anului pentru ca stii exact ce si cand ai de facut, dar te vei asigura ca indiferent de moment esti si tu prezent si raspunzi la nevoia clientilor.

Google vine in ajutorul tau cu un calendar de marketing bazat pe statisticile verticalelor din anumite perioade din an. Poti accesa calendarul aici.

Daca ai nevoie de ajutor in crearea calendarului de campanii de marketing personalizat pentru afacerea ta, suntem dispusi sa te ajutam. Lasa-ne un mesaj pe pagina de Facebook sau scrie-ne pe contact@inobox.ro

  1. Urmareste evenimentele sociale si fii prezent

In acest caz trebuie sa fii perspicace si rapid, cu accent pe rapid. Urmareste ce se intampla in jurul tau si asigura-te ca esti printre primii prezenti. Nu ti-e clar la ce ne referim? Iti dam un exemplu.

Atunci cand Brad Pitt si Angelina Jolie au divortat, colega noastra Smaranda Leorda (specialist Google Ads) a fost pe faza si a adaptat mesajele din campanii la acest eveniment. Promovand un site de genti dama, mesajele ei in acea perioada erau in genul: “Brad Pitt e singur. Impresioneaza-l cu Geanta Ta”

Aceste mesaje au avut un CTR cu aproximativ 50% mai mare decat media contului din ultimele 3 luni, dar si o Rata de Conversie cu 36% mai mare. Nu doar ca au crescut vanzarile, insa am castigat si simpatia clientilor.

Acestea sunt doar 3 dintre sugestiile INOBOX pentru strategia ta de PPC in 2019. Daca vrei mai multe idei personalizate pe business-ul tau, scrie-ne pe contact@inobox.ro.