5 tips & tricks pentru a porni o campanie Smart Display de succes

Campaniile Smart Display sunt o metoda simpla si inteligenta de promovare in Reteaua Display pentru a-ti atinge 2 obiective importante in business-ul tau:
Aceste campanii se bazeaza pe capacitatea de invatare a sistemului pentru a optimiza in mod automat metoda de licitare, targetare si creare a anunturilor. Astfel iti ofera posibilitatea sa afisezi anunturi in aproape toate formatele atat pentru potentialii clienti, cat si pentru cei existenti. Pentru a putea activa o campanie Smart Display, este necesar sa ai in ultimele 30 de zile minim 100 de conversii in campaniile tip Search si minim 50 in campanii Display.
Mai jos vom enumera 5 tips & tricks esentiale ce te vor ajuta in crearea si implementarea unei campanii Smart Display de succes.
Inainte sa creezi o campanie Smart Display, asigura-te ca masori toate obiectivele de conversie importante pentru business-ul tau (ex: completare formular, apeluri, comenzi) si ca urmarirea lor se face corect (mai multe detalii aici).
Sistemul foloseste date despre conversiile obtinute anterior ca sa creasca numarul de conversii noi.
Asigura-te ca ai adaugat pe site codul de remarketing si ti-ai creat liste relevante (ex: toti vizitatorii site-ului, toti vizitatorii care au adaugat produse in cos si nu au finalizat comanda, toti clientii site-ului).
Sistemul foloseste date despre vizitatorii tai ca sa le afiseze anunturi si ca sa targeteze potentiali vizitatori similari.
De asemenea, daca ai un feed de produse, include-l in campania Smart Display. Astfel sistemul va afisa si anunturi dinamice vizitatorilor site-ului tau, asigurand o eficienta mai mare a campaniei.
Pentru a fi cat mai relevanta, ai in vedere sa creezi campanii si adgrupuri separate in functie de obiectivele tale. De exemplu, daca doresti sa aloci bugete separate in functie de targetarea geografica, creeaza campanii diferite, iar daca doresti sa promovezi produse sau servicii separate, creeaza adgrupuri diferite.
Doar asa te asiguri ca anunturile tale vor fi relevante pentru utilizatori si posibilitatea sa ii transformi in clienti creste.
Pentru a seta un CPA potrivit, te poti ghida dupa 3 scenarii:
Apoi, seteaza un buget suficient de mare. Daca bugetul este prea mic, campania nu a va atinge potentialul maxim si va rata oportunitiati de a ajunge la potentialii clienti. Este recomandat sa aloci un buget de cel putin 10 ori mai mare decat CPA-ul setat.
Pentru ca sistemul creeaza in mod automat anunturi pe baza elementelor oferite de tine, este foarte important sa incluzi logo, imagini, titluri si descrieri cat mai relevante si de calitate. Este recomandat sa ai minim 5 exemple pentru fiecare element si acestea sa aiba sens in orice combinatie.
Spor la conversii!
Pentru mai multe sfaturi practice despre Google Ads urmareste pagina de Facebook INOBOX.
Urmăritori & Pingbacks
[…] If you set the CPA to low, your campaign will not reach its maximum potential through lack of flexibility. Find out how to properly set up your CPA by reading 5 tips & tricks when starting a successful Smart Display campaign. […]
[…] sa atinga potentialul maxim in perioada de invatare, deci va fi neperformanta. Descopera aici (5 tips & tricks pentru a porni o campanie Smart Display de Succes) cum sa iti setezi un CPA […]
Lasă un răspuns
Vrei sa te alaturi discutiei?Contribuie si tu!