Top 3 capcane de evitat in campaniile Smart Display

Campaniile Smart Display sunt o metoda simpla si inteligenta de promovare in Reteaua Display. Acestea se bazeaza pe capacitatea de invatare a sistemului pentru a optimiza in mod automat metoda de licitare, targetare si creare a anunturilor. Astfel afisezi anunturi in aproape toate formatele atat pentru potentialii clienti, cat si pentru cei existenti.
Prin campaniile Smart Display poti obtine cu 20% mai multe conversii cu un CPA (cost per acquisiton) similar cu cel al celorlalte campanii Display.
Vom detalia top 3 capcane de evitat in campaniile Smart Display pentru a te asigura ca vei obtine rezultate cat mai bune.
Daca CPA-ul setat este prea mic, campania ta nu va avea flexibilitatea sa atinga potentialul maxim in perioada de invatare, deci va fi neperformanta. Descopera aici (5 tips & tricks pentru a porni o campanie Smart Display de Succes) cum sa iti setezi un CPA corect.
Un buget mic va avea acelasi efect asupra campaniei. Se recomanda sa setezi un buget de cel putin 10 ori mai mare decat CPA-ul setat.
Campania Smart Display se bazeaza pe setarile initiale facute de tine pentru a-ti atinge obiectivele. Astfel evita sa faci modificari in perioada de invatare, care poate dura in medie intre 2 si 4 saptamani.
De asemenea, ai in vedere sa faci modificari graduale si dupa perioada de invatare. Cele mai mare impact il au modificarile CPA-ului. Se recomanda modificari de +/- 10-20%.
Campania Smart Display ruleaza anunturi realizate din diferite combinatii ale elementelor setate de tine (logo, imagini, titlu, descrieri). Astfel, cu cat oferi mai multe elemente, cu atat sistemul are mai multa flexibilitate in a testa diferite variatii. Este recomandat sa folosesti minim 5 exemple pentru fiecare element.
De asemenea, evita folosirea anunturilor statice deoarece nu vei beneficia de optiunea campaniei de a crea combinatii relevante pentru audientele vizate.
Spor la conversii!
Pentru mai multe sfaturi practice despre Google Ads urmareste pagina de Facebook INOBOX.
Lasă un răspuns
Vrei sa te alaturi discutiei?Contribuie si tu!