Top 3 schimbari importante Google Ads in 2019 #GoogleMarketingLive

Google Marketing Live este evenimentul anual in care Google anunta noile produse si feature-
uri pe care urmeaza sa le lanseze. Vom enumera mai departe top 3 schimbari importante ce vor
avea loc in 2019.
Vor fi aduse 3 optimizari majore la metodele de licitare automata:
– vei putea alege un singur obiectiv de conversie in functie de care vrei sa optimizezi
strategia de licitare la nivel de campanie
– vei putea crea un set de obiective de conversie in functie de care vrei sa optimizezi
strategia de licitare pentru mai multe campanii
– vei putea programa ajustari ale stratgiei de licitare in functie de sezonalitate
Audientele custom affinity si custom intent vor fi contopite in audiente custom pentru a putea
targeta cu precizie mai mare in functie de interese si comportament. Desi suna similar cu
audientele custom din Facebook, diferenta majora este ca Google are acces direct la istoricul
de cautare, ceea ce duce la o acuratete mai mare in identificarea intentiei comerciale.
Mai mult de atat, Google va lansa posibilitatea de extindere a audientelor custom prin audience
expansion tool pentru a targeta oameni similari cu cei din audientele custom care iti aduc
rezultate.
Advertiserii vor avea posibilitatea sa afiseze imagini in paralel cu anunturile search, crescand
astfel atractivitatea anunturilor si sansa de a transforma prospectii in clienti. Conform datelor
deja adunate, advertiserii care au folosit Gallery Ads au inregistrat o crestere de 25% in rata de
interactiune.
Poti descopri aici mai multe schimbari ce au fost anuntate in cadrul evenimentului.
Spor la conversii!
Pentru mai multe sfaturi practice despre Google Ads urmareste pagina de Facebook INOBOX.
Lasă un răspuns
Vrei sa te alaturi discutiei?Contribuie si tu!