Cum poti aduce mai multi vizitatori pe site cu acelasi buget in campaniile Display – Studiu de caz

Una dintre provocarile intalnite in campaniile Display este alegerea targetarii astfel incat pentru
bugetul stabilit sa aduci pe site cat mai multi vizitatori interesati de produsele sau serviciile tale.
Pentru a te ajuta sa cresti numarul de vizitatori, iti oferim 2 idei concrete bazate pe un studiu de
caz realizat pe 4 campanii Display.
Tipurile de anunturi pe care le rulezi in campanii influenteaza in mod direct numarul vizitatorilor
care ajung pe site prin rata de click (CTR). Urmareste ca anunturile tale sa fie cat mai atractive
si mai variate ca format.
Anunturile banner pot aparea doar pe site-urile care au disponibil un slot de afisare pentru
dimensiunea respectiva, pe cand anunturile responsive se pot adapta ca dimensiune si format
in functie de orice slot de afisare. Mai mult de atat, acestea din urma se bazeaza pe capacitatea
de invatare a sistemului pentru a combina elementele setate de tine si a afisa cele mei eficiente
variante.
In cele 4 campanii selectate pentru studiul de caz am testat cum impacteaza rularea anunturilor
responsive in paralel cu traditionalele anunturi banner.
Rezultate obtinute: Costul per click a scazut cu 30% si rata de click a crescut cu 121%.
Audientele in-market reprezinta persoane care sunt in cautarea activa de produse sau servicii,
iar audientele affinity reprezinta persoane care au interese intr-o anumita zona. Deci teoretic
sunt audiente cu un interes ridicat, intr-un stadiu relativ avansat in parcursul lor decizional.
Totusi, este foarte important ce astfel de audiente alegi.
In cele 4 campanii selectate am testat top 5 audiente in-market si affinity extrase din Google
Analytics. Google Analytics incadreaza toti viziatorii site-ului in aceste tipuri de audiente.
Regula prin care le-am selectat a fost sa aiba cel mai mare volum de comenzi si rata de
conversie provenite doar din traficul direct si organic. Astfel am determinat in ce audiente sunt
incadrati vizitatorii care au cumparat produsele noastre in urma cautarilor specifice pe Google
pentru a putea targeta persoane similare.
Rezultate obtinute: Costul per click a scazut cu 6% si rata de click a crescut cu 46%.
Concluzie: In urma celor doua optimizari am reusit sa aducem cu 35% mai multi vizitatori pe
site cu acelasi buget zilnic si am triplat rata de click.
Pentru mai multe sfaturi practice despre Google Ads urmareste pagina de Facebook INOBOX.
Lasă un răspuns
Vrei sa te alaturi discutiei?Contribuie si tu!